воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Тиждень "Я - українець. Я - європеєць"


Понеділок 27.04.2020
Перегляньте мультик.
Українська мова
Буквар с.74 – 75 – попрацювати над скоромовками, відповідно до вказаного плану.
Навчитися виразно читати вірш Л. Пилип’юк
ЖУРАВЛИК
З далекого краю,
З далеких світів
Журавлик на крилах
Додому летів,
Минав океани,
Ліси і моря,
Вдивлявсь крізь тумани:
- Чия це земля,
Чиї це долини,
Чиї це луги,
Чию це калину
Гойдають вітри?
Впізнав батьківщину:
- Моя це земля,
Моє тут гніздечко
І мова моя.

Зошит с. 36. Вчимо алфавіт.
В звичайний зошит:
   1)   Списати скоромовку:

Дзижчить над житом жвавий жук,
Бо жовтий він вдягнув кожух.
   2)  Записати під диктовку слова, речення:
Країна, Україна, земля, стежка, народ, патріот.
Моя велика родина живе в Україні.

Математика
Підручник с.116. Розглянути хід розв’язання задачі, звернути увагу на схему
№1 – розв’язати задачу, накресливши до неї схему (аналогічно до попередньої задачі).
№2 – розв’язати задачу, добираючи свої числа. Розглянути схему. Записати зі скороченим записом.
№3 – усно (знайти помилки в порівнянні значень виразів).
Обчислити приклади:
46 + 3                   28 +30                32 + 8
88 – 7                   57 – 20                68 – 6
34 + 0                   21 – 21                17 - 0



Вівторок 28.04.2020
Українська мова
Буквар с.76. Повторити гімн України. Переглянути відео про державні і народні символи.
Прочитати легенду:
   Давно-давно жила колись жінка. Вона мала трьох синів. Росли вони чесними, сміливими, дуже любили свою матусю.
    Підросли хлопці і вирішили піти у світ. Вирушив у дорогу найстарший син. Мати на згадку про себе подарувала йому золоту корону з трьома промінцями. Пішов син між люди і назвали його Тризуб.
     Настала черга середнього сина. Йому мати подарувала в дорогу синьо-жовту тканину. Своїми звитяжними ділами прославляв він свою матір. І одержав середній син ім'я Прапор.
     А там, де був найменший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мати своєму наймолодшому синові подарувала красивий солов’їний голос. Одержав син за свій голос і величний спів ім’я Гімн.

Зошит с.37 – списати текст і обов'язково сьогодні зробити фото з зошита. Можна надсилати не в групу, а на мій номер у Viber.
В звичайний зошит:
   1)  Записати під диктовку слова:
Символ, гімн, герб, прапор, стяг, знамено. (Вказати дітям, що слова прапор, стяг, знамено – близькі за значенням).
    2)  Записати речення, додаючи потрібне за змістом слово:
Оленка і Тарас посадили кущ … .
На старій вербі велетенське гніздо побудували … .
Біля бабусиної хати зацвіли строкаті … .

Математика
Підручник с.117.
№1 – обчислити усно приклади, а відповіді позначити відповідними буквами в зошиті на числовому промені: А над 2 і т.д.
№2 – розглянути  схему до задачі на знаходження невідомого доданка. Розв'язати задачу зі скороченим записом.
№3 –скласти і накреслити в зошит схему задачі (подібно до попередньої), розв’язати задачу.
№4 – нагадуємо, щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий.
№5 – усно.
Зошит с.40.

Середа 29.04.2020
Українська мова
Прочитати текст та навчитися виразно читати вірш.
                               Українці – хто вони?
      Українець – той, хто визнає Україну своєю Батьківщиною, піклується про неї, поважає її традиції, знає мову, той, хто любить Україну всім серцем.
      Українці живуть у багатьох країнах , але при цьому розмовляють українською,13відзначають національні свята, допомагають своїй Україні та її громадянам у скрутні часи.
      Той, хто народився в іншій країні, може стати українцем, якщо житиме в Україні, полюбить її, відчує міцний зв’язок із цією землею, її народом.
      Українці розмовляють різними мовами, але знають державну мову України,   поважають її культуру. Українці носять різний одяг, їм до вподоби різна музика, різні страви. Але вони єдині в одному – в бажанні жити в мирі, дружбі та злагоді.

НЕ ЗАБУДЬ!
Ще малий, але ж сміливець —
Сам біжить у гай...
Ти, мій хлопче, українець —
Те запам'ятай.

Ще мала, а по барвінок
Вже ходила в гай...
Ти, дівчатко, українка —
Тож не забувай.

Вирина стежина рідна
З теплої трави...
Мати наша — Україна,
Не забудьте ви.
В. Терен

В звичайний зошит
1)Списати текст
                                   Моя Україна

Моя рідна країна – Україна. Це красива європейська країна. Наш народ добрий і співучий. Наша земля родюча і квітуча.
2)Скласти і записати 2 прислів’я з розірваних частинок.
без пісні. як соловей   Людина без Вітчизни,
добре,   найкраще.   Всюди    а  вдома
3)Змінити першу літеру, утворити нове слово, записати пари слів.
Рак - _ак,  пава - _ава,  роса - _оса, санки - _анки, чуб - _уб,  дочка - _очка.
Математика
Підручник с.118
№6 – усно.
Розпочніть з №4, 5.
Сьогодні задачі на знаходження різниці.
№1 – розв’язати задачу зі скороченим записом.
№2 – розгляньте схему – рожевий колір – найбільше число, зелений – має бути меншим, ніж те, що шукатимемо, білий – невідоме (?). Ось це невідоме число зображене на схемі ще одним відрізком (блакитним), наче вилучене з цілого.

№3 – накреслити схему до задачі (аналогічно до попередньої), розв’язати.


Четвер 30.04.2020

Українська мова
Прочитати текст
42
Що закодовано в українській вишиванці?

       З давніх-давен вишиванка вважається оберегом. Така сорочка наділяє людину цілющою силою рідної землі, захищає від усього лихого.
      Вишивають її кольоровими нитками: червона символізує любов, чорна – журбу, біла – надію.
     Візерунки також мали символічне значення. Дубове листя — побажання хлопчикові або чоловікові, що її носитиме, бути міцним, як дуб: здоровим, дужим, витривалим, мужнім. Калина — символ родини, радості і дівочої краси. Квіти маку захищають від усього лихого, обіцяють продовження роду, виражають любов до загиблих родичів і пам’ять про них. Грона винограду — це мрії про міцну, велику родину, злагоду в сім’ї. Лілія на дівочій сорочці  символізує дівочі чари, чистоту помислів і вчинків. Барвінок та хміль зазвичай прикрашали хлопчачі сорочки, — так мама бажала синові, щоб він добре ріс, розвивався, міцнішав, знайшов собі гарну пару.

В звичайний зошит:
1)Списати текст
Рушник
    Рушник – це оберіг. Рушниками прикрашали хату. Ними накривали хліб. Мама синові в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не обходилось ні в радості, ні в горі.
2)Творчий диктант. Записати слова так, щоб вони називали один предмет.
Окуні, карасі, дні, кролі, коні, промені.
(Зразок: Окуні – окунь.)
3)Скласти і записати слова зі складів:
 біт, ро, ник;    кон, бал;    бар, рис, ба;     ра, ба, бан;
та, су, бо;     бу, нок, ди.     (перше слово з великої букви )
Математика
Підручник с. 119.
№1 (пригадати, що є плоскі і об’ємні геометричні фігури – розгляньте їх на першому форзаці підручника) та №5 – усно.
№2 – розглянути схему до задачі на знаходження невідомого від’ємника. Розв’язати зі скороченим записом.
№3 – скласти схему задачі (аналогічно до попередньої), розв’язати.
№4 – записати і обчислити приклади. А з чисел, які є відповіддю до прикладів (55, 60, 46), скласти всі можливі нерівності   (55 < 60     60 > 55 і т. д.).
Практична робота – пригадати зображені фігури (кут, коло).
Зошит с.41.
Природознавство
Тема: «Україна – моя країна. Карта України. Природа рідного краю».
Перегляньте відео.

Комментариев нет:

Отправить комментарий