воскресенье, 5 апреля 2020 г.

Тиждень Світ тварин


Понеділок 06.04
Українська мова    
Тема:   «Текст - опис». Звертаємо увагу, що у таких текстах багато вживається слів – ознак. Нагадуємо: слова – ознаки відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?. Доберіть ознаки до поданих слів: малина, дуб, небо, курчатка.(Використайте будь – які інші слова).
  Буквар   с. 63 – 64.
Прочитайте вірш Г. Грайко «Чи все це здається?»
Корова червона,
І кінь голубий,
І біла ворона,
І кіт золотий.
Корова співає,
Кінь слуха  її.
Ворона сідає
На руки мої.
А кіт, посміхаючись,
Лапку дає.
Чи все це здається,
Чи так воно є?
Які тварини згадані у вірші? Вони справжні чи вигадані? Чому ти так вважаєш?
Зошит     с. 24.
 1)Потренуватися у хмаринці. Перевести друковані букви в писані.
2)Записати споріднені слова за зразком.
3)Дописати речення про М. Приймаченко (прослухайте розповідь за кодом, можна скористатися іншими джерелами).
4) Списати наявне речення та доповнити текст.  (Наприклад: Крихітні оленятка харчуються молоком. Вони мають коричневу з білими цятками шубку. Малята тримаються мами.)

Математика
Підручник №1,2,3,4,5 – в звичайний зошит.
Зразок до №3 – 3дм + 5см = 30см + 5см = 35см
№5  - Повторюємо назви компонентів  дії додавання: перший доданок, другий доданок, сума. Щоб знайти  невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий.
99 – 6 = 93
6 + 93 = 99
Зошит:  с. 32.



Вівторок 07.04.
Українська мова     Буквар: с.65 – читати казку, переказувати.
Казку «Дві кізочки» можна прослухати за кодом або прочитати.
ДВІ КІЗОЧКИ
   А дві кізочки-то були розумнішими. Стрілись вони на вузенькій стежечці. З одного боку  стежечки глибокий рів, а з другого - висока та крута гора. Розминутися ніяк не можна.
   Постояли вони, постояли, подумали-подумали, а тоді одна кізочка стала на коліна, перевернулась на бік, лягла на стежці і притиснулась спиною до гори.
  Тоді друга обережно переступила через неї, а та, що лежала, встала і пішла собі.

 
  Зошит:  с.25 – прочитати слова з довідки, скласти 4 речення та дописати текст – опис.
  Всі малюнки в зошиті розфарбовувати.
    В звичайний зошит: написати під диктовку слова та речення (Рис, мир,  роса, рука, просо, сир, лікар, комар, рулон, ірис, марка, парк, Роман, Марина, Ірина. На озері плавали білі лебеді.)
  Математика. Підручник: с.105.
  №1,2 – усно
  Задача №3 – в зошит
               №4 – зразок:1кг + 2кг =3кг і т.д.
   Зошит: с.33.

   До №4 – дитині 6-7 років можна нести вантаж не більше 10% від ваги дитини. Тобто, якщо дитина важить 20кг, вага її ноші за раз 2кг.  
Середа 08.04.
Українська мова
Буквар: с.66.
Повторюємо: текст складається з трьох частин: зачин, основна частина, кінцівка.
Прочитайте казку «Хитрий півень».

   Півень, тріпочучи крилами, злетів на пліт і почав на все горло кукурікати. З сусіднього лісочка підкралася лисичка.
— День добрий! — гукнула вона. — Почула, як ти гарно кукурікаєш. Чудовий у тебе голос. Тільки не знаю, чи вмієш ти так співати, як співав твій батько.
— А як же співав мій батько?
— Він на одній нозі ходив по плоту і, заплющивши одне око, так гарно кукурікав, що й ну…
- І я зможу! — сказав півень, випрямився, заплющив око і почав кукурікати.
— А чи зможеш ти стояти на одній нозі і, заплющивши очі, співати?
— Зможу! — крикнув півень.
  Та тільки заплющив він очі, як лисиця підскочила і схопила його.
  Понесла лисиця його в ліс і хотіла вже з’їсти, а він і каже:
— Твоя мати не так робила!
— А як же вона робила? — спитала лисиця.
— Схопивши півня, вона, перш ніж розірвати його, мала звичку співати.
— Я вся вдалася в матір! — промовила лисиця.
  Заплющивши очі, вона почала щось шепотіти. Півень тільки цього й чекав: змахнув крилами, злетів і сів на дерево.
— Ось тобі й маєш, півень мене перехитрив, — облизавшись, промовила лисиця, зітхнула і голодна подалася в ліс.
(В даному тексті перший абзац (2 перші речення) – це основна частина, останній абзац (слова лисиці) – кінцівка, найбільша частина між зачином і кінцівкою – основна частина).
Зошит: с.26 – 27. 1)Назвати подані букви. Перевести друковані букви в писані.
2)Записати слова під тваринами в колонки ( їжачиха, їжак, їжаченя;  вівця, баран, ягня). Розглянути на цих прикладах, що не завжди слова, які називають «членів родини», мають подібне звучання і вони не є спорідненими.
3)На полі зошита вказано с.60 – це помилка. Орієнтуємося на с.66 з Букварика: розглядаємо картинку зі свійськими тваринами, називаємо їх, пригадуємо, чому їх називають свійськими, разом з тим пояснюємо різницю між свійськими і дикими тваринами. Оберіть на малюнку 2 тварини, складіть про них загадки (в загадках про тварин обов’язково використовуються слова - ознаки), запишіть складені загадки в зошит на с.26.
4)Прочитати переплутанку. Записати в зошит на с.27 дії, що робили тварини (Загавкали собаки, занявкали кицьки і т.д. –не потрібно писати кожну стрічку з нового рядка, а ось так за зразком, відокремлюючи кожне словосполучення комою). Два останні рядки  не списувати.
5)с.27 – записати назви свійських тварин (5птахів, 5звірів).

Математика. Підручник: с.106.
№ 2, 3 – усно.
№ 1,4,5,6,7 – в звичайний зошит.
№1 – порівняти – поставити знаки більше, менше чи дорівнює.
№4 – за поданим зразком про масу бананів, знайти масу зайців.
№5 – 15кг + 2кг = 17кг
№6 – 20кг + 12кг =22кг +10кг – це рівність
          20кг + 1кг < 20кг + 2кг – це нерівність.
№7 –Задача
Було – 5кг
Відрізали – 2кг
Залишилось - ?
5кг – 2кг = 3кг
2кг < 3кг    3кг > 2кг
Відповідь: залишилась більша частина торта.


Шановні батьки, зразки виконання завдань даються для вас. Дайте можливість дітям подумати, висловити свої припущення.




Четвер 09.04.
Українська мова Прочитати вірш А. Камінчука  «Де ходив журавель»
Де ступив чорногуз,
Там великий гарбуз.
Де ходив журавель,
Там зелений щавель.
Де лисиці бродили,
Там лисички вродили.
Там, де вовчики живуть,
Вовчі ягоди ростуть.
А де зайчик біг — не пусто,
Всюди заяча капуста.

В звичайний зошит: списати текст.
                          Кіт Мурчик
    У Марійки є котик Мурчик. Він дуже голосно муркоче свої пісні. А ще Мурчик полюбляє ловити метеликів та їсти морозиво.

Записати під диктовку слова: Тато, торт, тісто, кіт, літо, ноти, порт, спорт, літак, квіти, ворота, сітка, тарілка, Тарас, Тимур.

 Математика Зошит: с.34.
№4 – 4кг = 1кг + 1кг + 2кг       4кг = 2кг +2кг
Виконати в звичайному зошиті (ці завдання виконувати за бажанням).
1.Обчислити приклади
12 – 2         19 – 1       15 – 3      14 – 4 
14 – 1         14 + 2       10 + 5      16 +1
19 – 4         17 – 10     18 + 2      13 +3
2.Розв’язати задачу
Мама купила 13 кг апельсинів, а бананів – на 2 кг менше.
Скільки кілограмів бананів купила мама?
3.Накреслити відрізок завдовжки 1дм1см.
(1дм1см = 11см)
Природознавство
Тема: «Дикі і свійські тварини. Різноманітність тварин. Охорона тварин. Значення тварин для людини».
Для учнів 1 класу потрібно запам’ятати 4 класи тварин: птахи, звірі, комахи, риби (їх особливості в будові тіла, місцях проживання, появи потомства) та називати до них по 7-8 прикладів. Разом з тим розрізняти свійських і диких.
Можна переглянути будь – яке відео, мультик чи презентацію; прочитати цікаві факти з енциклопедій.


П’ятниця 10.04.
Українська мова: прочитати казку
Пихата жаба (Василь Сухомлинський)
       Сподобалося жабі, як журавель співає. Сидить вона в болоті, слухає журавлиний спів і думає: "Навчуся і я співати по-журавлиному. Буду не така, як усі жаби. Хай дивується увесь жаб'ячий рід".
    Довго вчилася вона співати по-журавлиному і таки навчилася. Розмовляють із нею по-жаб'ячому, а вона мов не розуміє – відповідає по-журавлиному. Розгнівалися жаби й дорікають своїй подружці:
– Ти ж така жаба, як і ми, чого ж ти не хочеш розмовляти по-жаб'ячому?
    Жаба задерла голову й каже:
– А може, у мене виростуть крила, і я полечу, як журавель!..
 
Як вважаєш, чи зможе жаба здійснити свою мрію полетіти? Якою була жаба? Чого нас навчає ця казка?

В звичайний зошит: Прочитати і відгадати загадку. Списати.
Не коза, а рогатий,
Повільний, вайлуватий.
Він на спині носить дім
І ховається у нім.
Написати під диктовку слова і речення: Ему, лев, екран, орел, море, клен, метр, метро, театр, лелека, тепло,  Петро, Семен,  Олена, Рівне.
Собака – вірний друг людини.

Математика
Підручник: с.107 – прочитати пояснення про місткість і одиницю місткості.
№1, 2, 3, 4- усно.
Зошит:  с. 35.
 Я досліджую світ: соціальна і здоров’язбережувальна галузь: «Вчись вчитись. Важливість навчання у школі для власного добробуту.» Перегляньте відео.



Комментариев нет:

Отправить комментарий