понедельник, 4 мая 2020 г.

Тиждень "Літо"


Понеділок 04.05.2020
Українська мова
Буквар с. 77 – 78 – знайомимося з поняттям «ребуси», розгадати ребуси.
Прочитати казку і вірш.
ЛІТО
     Ось і літо прийшло. Тепле, веселе. Дружньо гудять бджоли, ніжно колишуться трави, колосяться на полях хліба.                                                     
     Саме у цю пору ліс жив небаченим життям. Велика лісова галявина, які ніби ще недавно була вкрита маленькою травичкою, квітувала. Яких тільки рослин на ній не було: ромашка, звіробій, полин, м’ята, дзвіночки, материнка, люцерна. Великий – великий килим нагадувала вона.                                       
     Вухастих любив її. А ще більше любив літо за найдовші у році дні, за чарівні медові аромати, які постійно можна було відчувати у  повітрі.                                                                                Цікавим було все.                                                                       
      Навіть дощик який зволожував землю. М’який, лагідний він ніколи і нікого не ображав. І це розуміли навіть рибки, які жили у ставку.                                                                         
      А грибочки? Один за одним з’являлися вони; маленькі і великі, подібні на хатинки під якими можна сховатися, відпочити.                            
      Літо. Час ягід. Дозріває суничка, приваблює чорним кольром черемха. Смак її терпкий, але дуже смачний.                         
      Пливуть і пливуть по небу хмарки. Кличуть у подорож, у країну, що називається просто, – літо.
ЩЕДРЕ ЛІТО
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;
У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.
Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.
Ген тече срібляста річка...
Ой і тепла ж в ній водичка!
Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.
Т.
  Корольова
Зошит с. 38 – перше завдання (списати з підручника на с.78 приказку).
В звичайний зошит:
1)Списати текст.
                       Джерело
У яру було джерело. Вода в ньому чиста і холодна. Над ним росла верба. Під вербою люди відпочивали.
Одного разу діти пили воду. Вони залишили тут кухлик.
2)До слів – назв предметів (ліворуч) дібрати відповідні слова – ознаки (праворуч). Записати, поставивши запитання. (Зразок: Лимон (який ?) кислий, жовтий.)
Квітка                             яскраве, спекотне.
Черешня                         бурхливе, спокійне.
Сонце                              смачна, солодка.
Море                               кольорова, духмяна.

МАТЕМАТИКА
Підручник с. 120.
№ 4, 5, 6 – усно.
№1 – задача на знаходження суми, цілого. Розглянути схему задачі, розв’язати зі скороченим записом.
Було - ?
Вийняв – 4 картки
Залишилося – 40 карток
№2 – розв’язати задачу, склавши схему.
№3 – обчислити приклади.
№ 7,8 – розв’язати зі скороченим записом або схемою.

05.05.2020.  Вівторок

Українська мова

Буквар с.79.
Прочитати оповідання.
                Яблунька і літо. Василь Сухомлинський
     Юрко й Мишко весною посадили біля школи яблуньку. І домовились: на канікулах будуть приходити до школи і поливати її. Сьогодні поливатиме Юрко, завтра – Мишко, потім знов Юрко, потім Мишко. Ростиме собі яблунька – сил набиратиметься. 
     Настали канікули.
    “Сьогодні мені поливати яблуньку, – подумав Юрко. – Та хіба їй що станеться, як один день не полити? Завтра прийде Мишко й поллє…”
    Настав Мишків день. Далеченько жив Мишко від школи. Він собі й подумав: “Учора ж поливав яблуньку Юрко.. Нічого їй не станеться, як один день не полити. Завтра знову Юрків день, він трохи ближче від школи живе, хай собі й поливає”.
    Минали дні, Юрко надіявся на Мишка, а Мишко на Юрка.
   Кілька днів ніхто яблуньку не поливав.
   А щодня приходив до школи маленький Андрійко. Він годував рибок у шкільному акваріумі. Бачить хлопчик: ніхто яблуньки не поливає, ось-ось засохне. Він і став її щодня напувати. Зеленіє яблунька, сил набирається.
   От і перше вересня. Прийшли діти до школи. Не терпиться Юркові взнати: а чи поливав Мишко? І Мишкові хочеться дізнатися: чи Юрко поливав?
     Пішли хлопці до яблуньки. Ідуть і мовчать. А як побачили, що вона зеленіє, то засоромились і потупились у землю. Бо кожен подумав: це ж тільки я не поливав, а товариш мій поливав.
     Так і стояли хлопці перед яблунькою, схиливши голови, аж поки не пролунав дзвінок.


??? Запитання:
-       Яке дерево посадили Мишко та Юрко?
-       Чому кілька днів дерево ніхто не поливав?
-       Чому щодня на канікулах Андрійко приходив до школи?
-       Чому, побачивши зелене дерево, Юрко і Мишко засоромилися?

ЗОШИТ с.38:
1)З кольорових літер в підручнику скласти і записати можливі слова. В одному слові не повторювати букви по кілька разів, окрім букви «о», яка подана двічі (наприклад: лото, ворота…).
2)Списати приказку, що написана червоним кольором.

В звичайний зошит:
1)Списати текст.
                          Сад
 Біля школи великий сад. У ньому ростуть сливи, вишні і яблуні. Навесні сад зацвів. У бджілок почалася робота. Сідають вони у квіточку, немов у колисочку. Медок збирають.

  2)Дописати загальну назву до груп слів.
Дуб, береза, верба - … . Окунь, карась, короп - … . Зебра, слон, ведмідь - … .
МАТЕМАТИКА
ЗОШИТ с.42.
В звичайний зошит:
1)  Обчислити приклади
87 – 40          23 + 30          70 – 50
35 + 4            60 – 1            96 + 4
2)  Розв’язати задачу
Старший брат Софійки виконав домашнє завдання за 1годину. Вправу він писав 40 хвилин. Решту часу він читав казку. Скільки часу читав хлопчик?
(Пригадуємо: 1год = 60хв).


Середа 06.05.2020

Українська мова

Прочитати: казка М. Солтис-Смирнової
Як весна літо зустрічала
      Земля, господарюючи на землі, добре працювала.
      Молода господиня і лід на водоймах розтопила, і матінку-землю дощами напоїла, щоб трава зазеленіла. Прикрасила дерева і кущі листочками, одягла на них квіткові віночки… Ну зовсім до приходу брата Літа підготувалась. А, щоб він поспішив, ще й Грім з Блискавкою за послів додому відправила.
      Почав наймолодший брат збиратися в дорогу – одягнув на русяве волосся солом’яного бриля, перекинув через плече легеньку торбину і вирушив у дорогу.
      Де-не-де по дорозі Літечку чулись маївки, то там, то тут діти збирали в полі квіти, щоб прикрасити рідну домівку. Всюди Літу зустрічались щасливі люди, веселі звірятка у лісі, над полями літали різнобарвні метелики і працьовиті бджілки.
      Весна вийшла назустріч братові. Ні,вона не збиралась так швидко покинути землю, просто хотіла показати Літу красу, що була довкола.
Вони разом пройшлися полями, де густо зеленіли зернові та овочі, прогулялись лісами, оглядаючи ягідники та грибні місця, заглядаючи до садів, де, мов наречені, стояли заквітчані дерева.
   – Добра робота, сестронько. Тепер і мені пора вже працювати.
Весна посміхнулась і поволі пішла геть. Її господарювання на землі закінчилось.

В звичайний зошит:
1)Списати.
Гарно на природі!
У різні пори року приємно побувати у лісі, на полі, біля річки. Милують око різнокольорові квіти на лузі. Корисно вдихати чисте повітря соснового лісу. Чудово відпочити на березі маленької річки.

2)Диктант.
У дворі великий квітник. Марійка й Валерій полили квіти. Красивий квітник!
3)Визначити кількість звуків і букв у кожному слові. (Пригадуємо: звуки вимовляємо і чуємо, букви бачимо (читаємо) та пишемо. Не завжди кількість звуків і букв в слові однакова).
М’яч, полуниця, ягоди, липень, єнот.
ЗРАЗОК: Ящик – 6 зв., 4 б. . (Усно вимовляємо кожен звук і пояснюємо,  буква я у цьому слові позначає 2звуки – «йа», буква ща завжди позначає 2 звуки – «шч»…; потім називаємо букви – алфавітні назви).

МАТЕМАТИКА
Підручник  с. 121.
№1 – усно розглянути 2 задачі, обрати відповідно до кожної модель.
№2 – задача на порівняння. (Зразок схеми до цієї задачі можна побачити в №3).
№3 – задача буде на порівняння.
№4 – зі скороченим записом.
Іван – 15 пов.
Оля - ?, на 4 пов. вище.
№5 – обчислити приклади.

Четвер 07.05.2020

Українська мова

Прочитати:                                     
Казка про зникле літо
      Колись дуже давно у одному маленькому королівстві зникло літо. Весь час там було прохолодно та сіро і ніхто не міг дати на те ради. Просто так сталося, що одного року після весни не настало літа. І тривало це дуже багато років.
      Птахи і метелики деякий час чекали на нього, але й вони не могли витримати такої тривалої прохолоди. Нічого їм не лишалося, як попрямувати до теплих країв. І дуже скоро серед гілок дерев, у небесній блакиті та серед весняних квітів не лишилося радісного співу. Тільки один маленький метелик не покинув королівства і лишився чекати на літо. Але воно все не поверталося, хоч король обіцяв винагороду всім охочим допомогти і кожного тижня збирав усіх своїх радників, але ніхто не міг запропонувати щось суттєве.
      Тоді метелик вирішив сам повернути літо. Він дуже довго мандрував різними шляхами, котрими ходило й літо, та, власне, зустрітися їм так і не вдавалося. Та одного разу метелик вирішив трохи відпочити і сів на золотий колосок серед запашного поля пшениці та маків. Раптом він побачив маленьку квітку серед трав. Вона була схожою на маленьку хмаринку – пухнаста та така біла! Поруч із квіткою сиділо маленьке червоне сонечко.
      Метелик дуже чемно привітався і запитав, що то таке дивовижне росте і комашка відповіла, що то – кульбаба – квітка сонця й літа. Метелик дуже зрадів і вирішив, що ця чарівна рослина поверне до його рідного королівства літо. Та він не наважувався зірвати те диво. Але коли він про це думав, піднявся вітерець і підняв у небо не лише метелика, а й крихітні хмаринки кульбабки. Звичайно, лише тільки пустий стебель зостався від чарівної квітки.
      Метелик дуже засмутився, та сонечко втішило його й сказало, що з тих хмаринок-насінинок проростуть нові квіти. Тож метелику нічого не лишалось робити, як шукати ті дивовижні хмаринки. Він шукав їх серед пшеничного колосся, хмар дощу, кольорів веселки, зеленого листя, сонячних променів та яскравих зірок. Він назбирав дванадцять насінинок бо хотів, аби цілий рік було у королівстві літо.
      Метелик повернувся до королівства, а з ним повернулося і літо. Звичайно, воно не тривало всі дванадцять місяців, але всі знали, що якщо будь-якого місяця (навіть у найхолодніший лютий!) посадити хоча б на підвіконні у горщику чарівне насіння, то неодмінно стане тепло і прийде літо.

??? Запитання:
- Яка комаха вирішила повернути літо у королівство?
- Яку квітку метелик побачив серед поля? Намалюй відповідь.

В зошит виконати завдання:
1.Речення для списування:
 Коло ниви розкинувся ліс. У лісі високі сосни. А он осики, дуби, росте розкішна  калина.
2.Диктант.
 У класі Оксана і Клава. Вони мили вікна та парти, підмітали підлогу.
3. Записати відгадки до загадок.
1). Стоїть півень на току у червонім ковпаку.
2). Круглий, смугастий, до того ж - хвостатий,
червоне серце,  зелений бік,
має смачний солодкий сік.
4.Творче завдання. З поданих складів утворити слова:
 вун, ка;   ло, мо, ко;  но, кі;   на, ка, ли;   ла, Ми, ко;    Ок, на, са.

МАТЕМАТИКА
Зошит с.43.
Я досліджую світ.  ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема: «Зміна в неживій та живій природі влітку. Безпечна поведінка в довкіллі.»
Перегляньте відео.

П’ятниця 08.05.2020

Українська мова
Прочитати казку
                                Ведмежата і ягоди
     Жили у лісі п'ятеро веселих ведмежат. Разом гралися, рибку ловили. Разом і гуляти ходили.
     Якось Ласунчик запропонував:
- А давайте підемо на ягідну галявинку. Думаю, там ягідки вже доспіли.
- Ходімо, ходімо, - підтримав Пустун.
Він вже побіг у бік галявини, коли ззаду почулося:
-Зачекайте. А чи знаєте ви, які ягідки можна їсти? - спитала Пушинка.
- Суницю, малину, чорницю, ожину. Мені мама розказувала. Але я ще їх не бачила, - відповіла Фіалка.
- Я знаю. Того року з мамою ходили збирати.
Топотунчик, як найстарший, повів друзів до ягідника.
- Ось тут, на галявині, суниця. Ближче до дуба чорниця росте. Біля тих сосен малинник. А ожину ще рано шукати. Зелена.
    Друзі почали пошуки.
    Пушинка знайшла кілька суничок.
- Раз, два, три, чотири, п'ять. Якраз по ягідці всім! - зраділа.
Коли вона гукнула інших, Фіалка прийшла перша. Вона теж принесла в долонях малину.
- Пригощайтесь.
   Та Пустунчик не поспішав, привів біля чорниці і сидить тихенько.
-Чого ж вона кисла така? - почув шепіт Топотунчик, що проходив повз нього.
- Ти зелену ягідку з'їв. Тому вона й кисла.
- Червону, - відказав той.
- Чорниця тому так і називається, що має бути аж чорна. Не їж більше зеленої, живіт болітиме.
    І вони обоє пішли до суничника, їсти ягоди, якими пригощали Фіалка і Пушинка.
                                             Солтис-Смирнова М. П.
??? Запитання:
-Хто пішов на галявину ласувати ягодами?
-Чому Топотунчик з’їв кислу ягоду?
-Хто назбирав смачних їстівних ягід і пригостив ними своїх друзів?

В зошит:
1)Диктант.
    Діти ходили у ліс. Вони збирали квіти. Дмитро побачив білочку.
2)Зі слів кожного рядка скласти речення, записати їх.    
ліс, У, весна, прийшла.
одяглися, Дерева, в, вбрання, зелене.
джмелі, Гудуть, та, комахи, інші.
3) Вставити пропущені літери, записати слова:
 Учен.., кре..да, ..жак, а..рус, т..льпан,  лисиц..,  Ки..в, їдал..ня.

МАТЕМАТИКА
Підручник с. 122.
№1 – записати в рядок числа (повторити, що ці числа є двоцифровими;  60 – це кругле число).
№2 – прочитати задачу, розглянути модель, розв’язати зі скороченим записом.
№3 – до задач знайти відповідні моделі, усно розв’язати .
№4 – виконати дії з іменованими числами, повторити міри довжини, маси, вартості, місткості.

ЯДС: соціадьна і здоров’язбережувальна галузь.
Тема: «Важливість рухів та активної поведінки для здоров’я. Дії щодо підтримки свого здоров’я.»

Перегляньте відео.






Комментариев нет:

Отправить комментарий