понедельник, 11 мая 2020 г.

На карантині 12.05. - 15.05.


Вівторок 12.05.2020

Українська мова
Прочитати казку С. Міхалкова
Друзі в поході
     Домовилися Лисиця, Бобер і Кабан піти разом у дальній похід: по лісах, по горах побродити, на нові місця подивитися.
     Зібралися вони й пішли. Йшли, йшли, дійшли до річки. Через річку місток перекинутий. Втрьох не пройдеш, треба по одному перебиратися.
– Іди ти перший! – сказав Бобру Кабан – ти старший, тобі й шана!
– Правильно. Нехай Бобер перший іде! – погодилася Лисиця.
     Бобер пішов. Раптом місток під ним провалився, Бобер полетів у воду.
– Ах, біда! Біда! – заволала Лисиця. – Кабан, стрибай у воду, рятуй Бобра. Пропаде наш Бобер! Швидше! Швидше!
– Сама за ним стрибай! – зарохкав Кабан. – Я б і радий, та боюся в холодній воді застудитися.
– Дякую вам, я вже якось сам. Адже я плаваю, – почувся     з-під містка голос Бобра.
    Виліз Бобер на берег, відкашлявся, обтрусився.
– От і добре! – зраділи Лисиця і Кабан. – Пішли далі.
– Е, ні! – твердо сказав Бобер, – з вами пропадеш!

??? Запитання:
-Куди вирішили піти друзі?
-Хто впав у воду?
-Чому Бобер відмовився йти далі з друзями?

В зошит:
1)Записати слова в алфавітному порядку.
Цибуля, диня, помідор, картопля, огірок, морква.

2)Прочитати і відгадати загадку. Записати відгадку та побудувати звукову модель цього слова.

Сам червоний, а чуб зелений.

3)Списати текст.
                                           Панда
      Бамбукового ведмедика називають пандою. Живе цей звір у лісах із бамбуку. Панди їдять молоді паростки цієї рослини.

МАТЕМАТИКА
Зошит с.44.

Підручник с.123.
№1, 2, 3 – усно.

В звичайний зошит:
1. Вставити  пропущені числа, записати:
19,  …,  …,  22,  …,  24,  …,  …,  27,  …,  29,  … .
2. Обчислити
11 + 8                 6 + 4 + 5
79 – 5                  79 + 1 – 10
36 – 1                  60 + 30 – 10
52 + 1                 90 – 40 + 20
3. Задача (зі скороченим записом)
У Петрика було 18 наклейок, а у Руслана – 7. На скільки наклейок більше у Петра, ніж у Руслана?


Середа 13.05.2020

Українська мова

Прочитати оповідання Остапа Вишні
ЛЮБІТЬ КНИГУ!
    Не дуже любив книгу Василько. І не дуже чемно з нею поводивсь. От одного вечора ліг спати та й узяв книжку перед сном почитати. А Василько знав: якщо книжку читаєш лежачи, — псується зір і псується книжка. Лежить Василько, читав і задрімав.
    А книжка — бух! — на підлогу. Аркуші в книжці й пожмакалися. Добре заснув Василько, так міцно, що й од «бух!» не прокинувся.
    І сниться Василькові, що він — книжка. От бере його, книжку-Василька, Оленка, що теж не дуже поважає книжку, бере, читає й водночас обідає. Борщ із ложки — кап! — та на Василька-книжку. Йому пече, йому неприємно, що на нього борщ капає, та нічого не вдіє Василько, бо він — книжка.
    А потім ухопили Василька-книжку Мишко і Вова й давай на ньому різні дурниці писати: «Читав Вова», «Цікава книжка», «Колька — дурень» — отаке понаписували. Так ніби хтось у грязюку перо вмочив та й бруднить, грязнить Василька-книжку!
    Далі ще гірше!
    Оленка почала Василька-книжку ножицями різати — малюнки вирізати. Болить Василькові, аж «рятуйте!» хоче крикнути...
   Тільки-но Оленка ножиці прийняла, як хтось гарячу праску поставив на Василька-книжку. Дим із нього йде! Пече йому!
   Уже Василько не книжка, а шмаття... так гірко та боляче зробилося, що він аж прокинувся.
- Ой, що зі мною зробили?
   А потім, здогадавшись, що то був тільки сон, зітхнув легше. А зітхнувши, подумав та й гасло про книжку склав: «Бережи книжку — це твій друг!»
    І ніколи вже не псує Василько книг, та й товаришів соромить, коли хтось із них не береже книжку.

??? На кого перетворився Василько вві сні?
      Яка головна думка оповідання?

В зошит:
1)Встановити межі слів, прочитати і записати речення.

Хтошвидкочитаєтойбагатозробитивстигає.

2)Доповнити речення словами - назвами предметів, записати. Усно поставити до цих слів питання.

У саду ростуть яблуні, …,  …,  …,  … .
До годівнички прилетіли …,  …,  …,  … .
Одяг – це …,  …,   …,   …,   … .

3)Диктант

     У Пилипа калинова сопілка. Вона нова. Оксана співала пісні.

МАТЕМАТИКА
Підручник с. 123:
№4, 5, 6 – усно.

Зошит с. 45.

В звичайний зошит:

1. Вставити пропущені числа
+ 4 = 7           5 + = 9     - 6 = 4      8 - = 3    

2. Порівняти числа та вирази
57 75                     47 – 30 47 – 3
14 40                      32 + 7 ... 39 - 7
3. Геометричний матеріал

Накреслити відрізок  КМ  довжиною 1 дм 2 см.

Четвер 14.05.2020

Українська мова

Прочитати казку В. Сутєєва
Кораблик
     Пішли гуляти Жабеня, Курча, Мишеня, Мураха і Сонечко. Прийшли на річку.
— Давайте купатися! — сказало Жабеня і стрибнуло у воду.
— Ми не вміємо плавати, — сказали Курча, Мишеня, Мураха і Сонечко.
— Ква-ха-ха! Ква-ха-ха! — засміялося Жабеня. — Нащо ж ви годитеся?! — Та як почало реготати — мало не захлинулося.
    Образилися Курча, Мишеня, Мураха і Сонечко.
    Стали думати. Думали-думали і придумали. Пішло Курча і принесло листочок. Мишеня — горіхову шкаралупу.
Мураха соломинку притягнув. А Сонечко — мотузочку.
     І пішла робота: в шкаралупу соломинку встромили, листок прив'язали мотузкою — і побудували кораблик!
Зіштовхнули кораблик у воду. Сіли на нього і попливли!
Жабеня висунуло голову з води, хотіло ще посміятися, а кораблик вже далеко відплив...
     І не наздоженеш!

??? Чому сміялося жабеня ?
       Із чого друзі збудували кораблик ?
       Яку пораду можна дати жабеняті ?

В зошит:
1)Дописати речення. Побудувати звукову модель слова Євген.

Євген, Мар’яна, Йосип, Юлія – це … .
Шевченко, Франко, Степаненко – це … .
Павлович, Іванівна, Олегович – це … .

2)Прочитати і списати речення, знайти слова – родичі. Чому одні з них пишуться з великої букви, а інші – з маленької?
   Миколка, Василько, Петрусь, Гриць і Маргаритка збирали грицики, васильки, миколайчики, петрові батоги, маргаритка.

МАТЕМАТИКА

Підручник с. 123.
№7, 8 – усно.

Зошит с. 46.

В звичайний зошит:
1)Обчислити
65 + 3          48 – 30          90 – 60 + 7
14 + 4          28 – 5            12 + 6 + 20
2)Розв’язати задачу (зі схемою або скороченим записом)
Квіти шипшини розкриваються о 4 годині ранку, а квіти кульбаби – на 2 години пізніше. О котрій годині розкриваються квітки кульбаби ?

ЯДС: природнича галузь.
Тема: «Рослини рідного краю. Як захищати рослини рідного краю.»

Перегляньте відео – урок. 




Комментариев нет:

Отправить комментарий