Вівторок 12.05.2020
Українська мова
Прочитати казку С.
Міхалкова
Друзі в поході
Домовилися Лисиця, Бобер і Кабан
піти разом у дальній похід: по лісах, по горах побродити, на нові місця
подивитися.
Зібралися вони й пішли. Йшли,
йшли, дійшли до річки. Через річку місток перекинутий. Втрьох не пройдеш, треба
по одному перебиратися.
– Іди ти перший! – сказав Бобру Кабан – ти старший, тобі й шана!
– Правильно. Нехай Бобер перший іде! – погодилася Лисиця.
Бобер пішов. Раптом місток під
ним провалився, Бобер полетів у воду.
– Ах, біда! Біда! – заволала Лисиця. – Кабан, стрибай у воду, рятуй Бобра. Пропаде наш Бобер! Швидше! Швидше!
– Сама за ним стрибай! – зарохкав Кабан. – Я б і радий, та боюся в холодній
воді застудитися.
– Дякую вам, я вже якось сам. Адже я плаваю, – почувся з-під містка голос Бобра.
Виліз Бобер на берег,
відкашлявся, обтрусився.
– От і добре! – зраділи Лисиця і Кабан. – Пішли далі.
– Е, ні! – твердо сказав Бобер, – з вами пропадеш!
??? Запитання:
-Куди вирішили піти друзі?
-Хто впав у воду?
-Чому Бобер відмовився йти далі з друзями?
В зошит:
1)Записати слова в алфавітному порядку.
Цибуля, диня, помідор, картопля, огірок, морква.
2)Прочитати і відгадати загадку. Записати відгадку та побудувати звукову
модель цього слова.
Сам червоний, а чуб зелений.
3)Списати текст.
Панда
Бамбукового ведмедика називають пандою.
Живе цей звір у лісах із бамбуку. Панди їдять молоді
паростки цієї рослини.
МАТЕМАТИКА
Зошит с.44.
Підручник с.123.
№1, 2, 3 – усно.
В звичайний зошит:
1. Вставити пропущені числа, записати:
19, …, …,
22, …, 24,
…, …, 27,
…, 29, … .
2. Обчислити
11 + 8 6 + 4 + 5
79 – 5 79 + 1 – 10
36 – 1 60 + 30 – 10
52 + 1 90 – 40 + 20
3. Задача (зі скороченим записом)
У Петрика було 18 наклейок, а у Руслана – 7. На
скільки наклейок більше у Петра, ніж у Руслана?
Середа 13.05.2020
Українська мова
Прочитати оповідання
Остапа Вишні
ЛЮБІТЬ КНИГУ!
Не дуже любив
книгу Василько. І не дуже чемно з нею поводивсь. От одного вечора ліг спати та
й узяв книжку перед сном почитати. А Василько знав: якщо книжку читаєш лежачи,
— псується зір і псується книжка. Лежить Василько, читав і задрімав.
А книжка — бух!
— на підлогу. Аркуші в книжці й пожмакалися. Добре заснув Василько, так міцно,
що й од «бух!» не прокинувся.
І сниться
Василькові, що він — книжка. От бере його, книжку-Василька, Оленка, що теж не
дуже поважає книжку, бере, читає й водночас обідає. Борщ із ложки — кап! — та
на Василька-книжку. Йому пече, йому неприємно, що на нього борщ капає, та
нічого не вдіє Василько, бо він — книжка.
А потім ухопили
Василька-книжку Мишко і Вова й давай на ньому різні дурниці писати: «Читав
Вова», «Цікава книжка», «Колька — дурень» — отаке понаписували. Так ніби хтось
у грязюку перо вмочив та й бруднить, грязнить Василька-книжку!
Далі ще гірше!
Оленка почала
Василька-книжку ножицями різати — малюнки вирізати. Болить Василькові, аж
«рятуйте!» хоче крикнути...
Тільки-но Оленка
ножиці прийняла, як хтось гарячу праску поставив на Василька-книжку. Дим із
нього йде! Пече йому!
Уже Василько не
книжка, а шмаття... так гірко та боляче зробилося, що він аж прокинувся.
- Ой, що зі мною зробили?
А потім,
здогадавшись, що то був тільки сон, зітхнув легше. А зітхнувши, подумав та й
гасло про книжку склав: «Бережи книжку — це твій друг!»
І ніколи вже не
псує Василько книг, та й товаришів соромить, коли хтось із них не береже
книжку.
??? На кого перетворився Василько вві сні?
Яка головна
думка оповідання?
В зошит:
1)Встановити межі слів, прочитати і записати речення.
Хтошвидкочитаєтойбагатозробитивстигає.
2)Доповнити речення словами - назвами предметів,
записати. Усно поставити до цих слів питання.
У саду ростуть яблуні, …,
…, …, … .
До годівнички прилетіли …, …,
…, … .
Одяг – це …,
…, …, …, …
.
3)Диктант
У Пилипа калинова сопілка. Вона нова.
Оксана співала пісні.
МАТЕМАТИКА
Підручник с. 123:
№4, 5, 6 – усно.
Зошит с. 45.
В звичайний зошит:
1. Вставити
пропущені числа
… + 4 = 7 5
+ … = 9 … - 6 = 4 8 - … = 3
2. Порівняти
числа та вирази
57 … 75 47 – 30 … 47 – 3
14 … 40 32 + 7 ... 39 - 7
3. Геометричний
матеріал
Накреслити відрізок КМ довжиною 1 дм 2 см.
Четвер 14.05.2020
Українська мова
Прочитати казку В.
Сутєєва
Кораблик
Пішли гуляти
Жабеня, Курча, Мишеня, Мураха і Сонечко. Прийшли на річку.
— Давайте купатися! — сказало Жабеня і стрибнуло у воду.
— Ми не вміємо плавати, — сказали Курча, Мишеня, Мураха і
Сонечко.
— Ква-ха-ха! Ква-ха-ха! — засміялося Жабеня. — Нащо ж ви
годитеся?! — Та як почало реготати — мало не захлинулося.
Образилися Курча,
Мишеня, Мураха і Сонечко.
Стали думати.
Думали-думали і придумали. Пішло Курча і принесло листочок. Мишеня — горіхову
шкаралупу.
Мураха соломинку притягнув. А Сонечко — мотузочку.
І пішла
робота: в шкаралупу соломинку встромили, листок прив'язали мотузкою — і
побудували кораблик!
Зіштовхнули кораблик у воду. Сіли на нього і попливли!
Жабеня висунуло голову з води, хотіло ще посміятися, а
кораблик вже далеко відплив...
І не
наздоженеш!
??? Чому сміялося жабеня ?
Із чого
друзі збудували кораблик ?
Яку пораду
можна дати жабеняті ?
В зошит:
1)Дописати речення. Побудувати звукову модель слова
Євген.
Євген, Мар’яна, Йосип, Юлія – це … .
Шевченко, Франко, Степаненко – це … .
Павлович, Іванівна, Олегович – це … .
2)Прочитати і списати речення, знайти слова – родичі.
Чому одні з них пишуться з великої букви, а інші – з маленької?
Миколка,
Василько, Петрусь, Гриць і Маргаритка збирали грицики, васильки, миколайчики,
петрові батоги, маргаритка.
МАТЕМАТИКА
Підручник с. 123.
№7, 8 – усно.
Зошит с. 46.
В звичайний зошит:
1)Обчислити
65 + 3 48
– 30 90 – 60 + 7
14 + 4 28
– 5 12 + 6 + 20
2)Розв’язати задачу (зі схемою або скороченим записом)
Квіти шипшини розкриваються о 4 годині ранку, а квіти
кульбаби – на 2 години пізніше. О котрій годині розкриваються квітки кульбаби ?
ЯДС: природнича галузь.
Тема: «Рослини рідного краю. Як захищати рослини рідного
краю.»
Перегляньте відео – урок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий